Palaute

Toimimme puolueettomasti ja riippumattomasti ulkoisista ja sisäisistä vaikutteista. Toimintamme perustuu säädöksiin, akkreditointien vaatimuksiin, standardeihin ja DEKRAn eettiseen ohjeistukseen.

Tavoitteemme on tyytyväinen asiakas. Päätöksemme voi tuntua kuitenkin joskus epäoikeudenmukaiselta. Tällöin asiakkaallamme on oikeus valittaa tehdystä päätöksestä. Olemme pahoillamme, jos palvelussamme on ollut puutteita tai korjattavaa. 

Haluamme parantaa toimintaamme jatkuvasti. Kuulisimme palautteesi toiminnastamme mielellämme, jotta voisimme seuraavalla kerralla toimia paremmin. Palaute voi olla negatiivistä tai positiivista.

Oikaisupyynnöt 

Lähetä oikaisupyyntö tekemäämme päätökseen sähköpostitse osoitteeseen oikaisupyynto(at)dekra.fi. Ilmoita yrityksesi yhteystiedot, nimesi yhteystietoineen, sekä sen pöytäkirjan, raportin tai sertifikaatin tunnus, johon haluat hakea muutosta. Oikaisupyyntö on tehtävä 30 päivän kuluessa siitä, kun olet saanut tiedon päätöksestä. 

Tarkastusyhtiön johtoryhmän valitsema 3-jäseninen valituslautakunta tutkii oikaisupyynnön. Lautakunnan jäsenet eivät saa olla millään tavoin tekemisissä asian kanssa, jota oikaisupyyntö käsittelee. Lautakunta hyväksyy tai hylkää valituksen 30 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta. Tarkastusyhtiö ilmoittaa asiakkaalle lautakunnan päätöksestä.
Mikäli et ole tyytyväinen oikaisuvaatimuksesta saamaasi päätökseen, voit edelleen hakea muutosta oikaisupyynnön päätökseemme valittamalla alueesi toimivaltaiseen hallinto-oikeuteen.

Asiakaspalautteet

Kerro tyytyväisyytesi tai tyytymättömyytesi palveluumme sähköpostilla asiakaspalaute(at)dekra.fi. Ilmoita yritys, nimesi, yhteystietosi, tarvittaessa pöytäkirjan tunnus tai työnumero sekä sanallinen palaute. Voit myös olla suoraan yhteydessä kehen tahansa DEKRAn työntekijään.